Det personlige kjennemerket FELLOWS brukes på CE31033.

Sist oppdatert 9 april 2018. Det personlige skiltet kan flyttes til eierens eventuelle andre kjøretøy. Oppdater nå
Personbil

CE31033Chevrolet Van G30

Se lignende registreringsnumre
personbil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1988. Skiftet eier sist 24 januar 2020. 2 april 2020 (oppdater nå)

Hvem eier bilen?


for å finne eier av bilen

Eller send SMS «REGNR CE31033» til 2380

Du vil innen to minutter motta informasjon om hvem som eier eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet, sammen med kontaktinformasjon dersom dette er tilgjengelig. Tjenesten koster kr. 49 og dette belastes ditt mobilabonnement i øyeblikket svaret mottas. Bruker vi mer enn to minutter så får du svaret kostnadsfritt.

Økonomiske heftelser

Vis heftelser

Personlig kjennemerke

Det personlige kjennemerket FELLOWS er, eller har vært, knyttet til bilen.

EU-kontroll

Ble sist godkjent 4 mars 2020. Neste frist er 31 mars 2022.

Etterlysning

Ikke etterlyst pr. 1 juni 2020

Motor/kraftoverføring

Slagvolum6200 cm3
Motorytelse101 kW

Hjuldrift og aksler

Aksler med drift1 av 2

Status

Førstegangsregistrert30 november 1987
Bruktimportert9 august 1988
Siste eierskifte24 januar 2020
Sist EU-godkjent4 mars 2020
Neste EU-kontroll31 mars 2022
VraketNei
AvregistrertNei

Generelt

MerkeCHEVROLET
ModellbetegnelseVAN G30
TypebetegnelseG30
Kjøretøygruppe101 Personbil
GruppedefinisjonPersonbil, unntatt ambulanse
Sitteplasser8
Understellsnummer2GAGG35J5J4159459

Kilometerstand-historikk

Se kilometerhistorikk

Standard dekk og felg

Standard dekkdimensjon foranLT8,75-16,5
Standard dekkdimensjon bakLT8,75-16,5
Standard felg foran16,5-75
Standard felg bak16,5-75

Minimumsverdier for valg av dekk og felg

Hastighetsindeks foran
Hastighetsindeks bak
Lasteindeks foran115 (1215 kg)
Lasteindeks bak115 (1215 kg)
Innpress foran0
Innpress bak0

Mål og vekt

Lengde514 cm
Bredde202 cm
Egenvekt2625 kg
Tillatt totalvekt3490 kg
Maks vogntogvekt0 kg
Maks taklast0 kg

Egenvekt og nyttelast er veiledende og avhengig av kjøretøyets utstyrsnivå.