Det personlige kjennemerket 850CIA brukes på DK12066.

Sist oppdatert 20 oktober 2019. Det personlige skiltet kan flyttes til eierens eventuelle andre kjøretøy. Oppdater nå
Personbil

DK12066Bmw 850 Ia

Se lignende registreringsnumre
Grønnfarget personbil førstegangsregistrert i utlandet i 1990 og bruktimportert til Norge i 2001. Skiftet eier sist 26 februar 2004. 2 april 2020 (oppdater nå)

Hvem eier bilen?


for å finne eier av bilen

Eller send SMS «REGNR DK12066» til 2380

Du vil innen to minutter motta informasjon om hvem som eier eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet, sammen med kontaktinformasjon dersom dette er tilgjengelig. Tjenesten koster kr. 49 og dette belastes ditt mobilabonnement i øyeblikket svaret mottas. Bruker vi mer enn to minutter så får du svaret kostnadsfritt.

Økonomiske heftelser

Vis heftelser

Personlig kjennemerke

Det personlige kjennemerket 850CIA er, eller har vært, knyttet til bilen.

EU-kontroll

Ble sist godkjent 26 juni 2018. Neste frist er 30 juni 2020.

Etterlysning

Ikke etterlyst pr. 1 juni 2020

Motor/kraftoverføring

Slagvolum4988 cm3
Motorytelse220 kW

Hjuldrift og aksler

Aksler med drift1 av 2

Status

Førstegangsregistrert18 mai 1990
Bruktimportert9 januar 2001
Siste eierskifte26 februar 2004
Sist EU-godkjent26 juni 2018
Neste EU-kontroll30 juni 2020
VraketNei
AvregistrertNei

Generelt

MerkeBMW
Modellbetegnelse850 IA
Typebetegnelse8/E
Kjøretøygruppe101 Personbil
GruppedefinisjonPersonbil, unntatt ambulanse
Sitteplasser4
UnderstellsnummerWBAEG21080CB00387

Kilometerstand-historikk

Se kilometerhistorikk

Standard dekk og felg

Standard dekkdimensjon foran235/50 R16
Standard dekkdimensjon bak235/50 R16
Standard felg foran
Standard felg bak

Minimumsverdier for valg av dekk og felg

Hastighetsindeks foranZ
Hastighetsindeks bak
Lasteindeks foran89 (580 kg)
Lasteindeks bak89 (580 kg)
Innpress foran0
Innpress bak0

Mål og vekt

Lengde478 cm
Bredde185 cm
Egenvekt1790 kg
Tillatt totalvekt2210 kg
Maks vogntogvekt0 kg
Maks taklast0 kg

Egenvekt og nyttelast er veiledende og avhengig av kjøretøyets utstyrsnivå.