Det personlige kjennemerket LEXBERG brukes på DK54926.

Sist oppdatert 2 mars 2019. Det personlige skiltet kan flyttes til eierens eventuelle andre kjøretøy. Oppdater nå
Personbil

DK54926Chevrolet Tahoe Lt

Se lignende registreringsnumre
Gråfarget personbil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 2003. Skiftet eier sist 25 november 2014. 2 april 2020 (oppdater nå)

Hvem eier bilen?


for å finne eier av bilen

Eller send SMS «REGNR DK54926» til 2380

Du vil innen to minutter motta informasjon om hvem som eier eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet, sammen med kontaktinformasjon dersom dette er tilgjengelig. Tjenesten koster kr. 49 og dette belastes ditt mobilabonnement i øyeblikket svaret mottas. Bruker vi mer enn to minutter så får du svaret kostnadsfritt.

Økonomiske heftelser

Vis heftelser

Personlig kjennemerke

Det personlige kjennemerket LEXBERG er, eller har vært, knyttet til bilen.

EU-kontroll

Ble sist godkjent 9 desember 2019. Neste frist er 21 november 2021.

Etterlysning

Ikke etterlyst pr. 24 mai 2020

Motor/kraftoverføring

Slagvolum5327 cm3
Motorytelse201 kW

Hjuldrift og aksler

Aksler med drift2 av 2

Status

Førstegangsregistrert6 februar 2003
Siste eierskifte25 november 2014
Sist EU-godkjent9 desember 2019
Neste EU-kontroll21 november 2021
VraketNei
AvregistrertNei

Generelt

MerkeCHEVROLET
ModellbetegnelseTAHOE LT
TypebetegnelseK15706
Kjøretøygruppe101 Personbil
GruppedefinisjonPersonbil, unntatt ambulanse
Sitteplasser6
Understellsnummer1GNEK13TX2J310141

Kilometerstand-historikk

Se kilometerhistorikk

Standard dekk og felg

Standard dekkdimensjon foranP265/70R16
Standard dekkdimensjon bakP265/70R16
Standard felg foran7J
Standard felg bak7J

Minimumsverdier for valg av dekk og felg

Hastighetsindeks foranQ
Hastighetsindeks bak
Lasteindeks foran104 (900 kg)
Lasteindeks bak104 (900 kg)
Innpress foran31
Innpress bak31

Mål og vekt

Lengde505 cm
Bredde207 cm
Egenvekt2575 kg
Tillatt totalvekt3084 kg
Maks vogntogvekt6350 kg
Maks taklast100 kg

Egenvekt og nyttelast er veiledende og avhengig av kjøretøyets utstyrsnivå.