Det personlige kjennemerket BOEING brukes på KH16208.

Sist oppdatert 13 september 2019. Det personlige skiltet kan flyttes til eierens eventuelle andre kjøretøy. Oppdater nå
Personbil

KH16208Chevrolet Tahoe Lt

Se lignende registreringsnumre
Gråfarget personbil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 2002. Skiftet eier sist 15 juni 2012. 2 april 2020 (oppdater nå)

Hvem eier bilen?


for å finne eier av bilen

Eller send SMS «REGNR KH16208» til 2380

Du vil innen to minutter motta informasjon om hvem som eier eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet, sammen med kontaktinformasjon dersom dette er tilgjengelig. Tjenesten koster kr. 49 og dette belastes ditt mobilabonnement i øyeblikket svaret mottas. Bruker vi mer enn to minutter så får du svaret kostnadsfritt.

Økonomiske heftelser

Vis heftelser

Personlig kjennemerke

Det personlige kjennemerket BOEING er, eller har vært, knyttet til bilen.

EU-kontroll

Ble sist godkjent 14 september 2018. Neste frist er 31 august 2020.

Etterlysning

Ikke etterlyst pr. 2 juni 2020

Motor/kraftoverføring

Slagvolum5327 cm3
Motorytelse201 kW

Hjuldrift og aksler

Aksler med drift2 av 2

Status

Førstegangsregistrert14 juni 2002
Siste eierskifte15 juni 2012
Sist EU-godkjent14 september 2018
Neste EU-kontroll31 august 2020
VraketNei
AvregistrertNei

Generelt

MerkeCHEVROLET
ModellbetegnelseTAHOE LT
TypebetegnelseK15706
Kjøretøygruppe101 Personbil
GruppedefinisjonPersonbil, unntatt ambulanse
Sitteplasser5
Understellsnummer1GNEK13T32J202783

Kilometerstand-historikk

Se kilometerhistorikk

Standard dekk og felg

Standard dekkdimensjon foranP 265/70 R 16
Standard dekkdimensjon bakP 265/70 R 16
Standard felg foran7J
Standard felg bak7J

Minimumsverdier for valg av dekk og felg

Hastighetsindeks foranR
Hastighetsindeks bak
Lasteindeks foran101 (825 kg)
Lasteindeks bak103 (875 kg)
Innpress foran31
Innpress bak31

Mål og vekt

Lengde505 cm
Bredde207 cm
Egenvekt2445 kg
Tillatt totalvekt3085 kg
Maks vogntogvekt6350 kg
Maks taklast100 kg

Egenvekt og nyttelast er veiledende og avhengig av kjøretøyets utstyrsnivå.