Semitrailer

KH9998D.r.a.c.o Boat-trailer

Se lignende registreringsnumre
Blåfarget semitrailer solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 2006. Skiftet eier sist 3 november 2016. Avregistrert og utført fra Norge 1490824800. 5 april 2020 (oppdater nå)

Hvem eier semitraileren?


for å finne eier av semitraileren

Eller send SMS «REGNR KH9998» til 2380

Du vil innen to minutter motta informasjon om hvem som eier eller leaser semitraileren, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet, sammen med kontaktinformasjon dersom dette er tilgjengelig. Tjenesten koster kr. 49 og dette belastes ditt mobilabonnement i øyeblikket svaret mottas. Bruker vi mer enn to minutter så får du svaret kostnadsfritt.

Økonomiske heftelser

Pr. 28 mars 2020 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser på registreringsnummer KH9998. Brønnøysundregistrene.

EU-kontroll

Informasjon om og dato for EU-kontroll ble ikke funnet.

Etterlysning

Ikke etterlyst pr. 28 mai 2020

Motor/kraftoverføring


Hjuldrift og aksler

Aksler med drift0 av 2

Status

Førstegangsregistrert11 mai 2006
Utført30 mars 2017
Siste eierskifte3 november 2016
Sist EU-godkjent22 juni 2016
VraketNei
AvregistrertNei

Generelt

MerkeD.R.A.C.O
ModellbetegnelseBOAT-TRAILER
TypebetegnelseDSS.224
Kjøretøygruppe729 Semitrailer
GruppedefinisjonSemitrailer, annen semitrailer
OppbyggetNei
UnderstellsnummerXL9DSS2246D074043

Kilometerstand-historikk

Kilometerhistorikken er sammenhengende og uten avvik.

Avlest KM  Avlest på  Dato  
0EU-kontroll22 juni 2016
0EU-kontroll21 juni 2016
0EU-kontroll27 november 2014
0EU-kontroll3 september 2013
0EU-kontroll27 august 2013
0EU-kontroll11 oktober 2012
0EU-kontroll10 oktober 2012
0EU-kontroll23 august 2011
0EU-kontroll25 oktober 2010
0EU-kontroll20 september 2010
0EU-kontroll11 desember 2009
0EU-kontroll11 desember 2009
0EU-kontroll15 august 2008
0EU-kontroll28 september 2007

Mål og vekt

Lengde10650 cm
Bredde2550 cm
Egenvekt6000 kg
Tillatt totalvekt24600 kg
Maks nyttelast18600kg
Maksvekt på tilhengerkobling12000 kg

Egenvekt og nyttelast er veiledende og avhengig av kjøretøyets utstyrsnivå.