Bilde av NH 1420, en Yamaha Enduro 50 (NH1420)

NH1420Yamaha Enduro 50

Se lignende registreringsnumre
Bensindrevet førstegangsregistrert i utlandet i 1982 og bruktimportert til Norge i 1982. Skiftet eier sist 6 mai 2019. Avregistrert 4 november 2019. 6 april 2020 (oppdater nå)

Hvem eier mopeden?


for å finne eier av mopeden

Eller send SMS «REGNR NH1420» til 2380

Du vil innen to minutter motta informasjon om hvem som eier eller leaser mopeden, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet, sammen med kontaktinformasjon dersom dette er tilgjengelig. Tjenesten koster kr. 49 og dette belastes ditt mobilabonnement i øyeblikket svaret mottas. Bruker vi mer enn to minutter så får du svaret kostnadsfritt.

Økonomiske heftelser

Pr. 2 april 2020 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser på registreringsnummer NH1420. Brønnøysundregistrene.

Avregistrert

Mopeden ble avregistrert 4 november 2019. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • mopeden skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • mopeden har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • mopeden er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Etterlysning

Ikke etterlyst pr. 30 mai 2020

Motor/kraftoverføring

DrivstoffBensin
Slagvolum49 cm3

Hjuldrift og aksler

Aksler med drift1 av 2
Bilde av NH 1420, en Yamaha Enduro 50 (NH1420)

Status

Førstegangsregistrert31 desember 1982
Bruktimportert29 juli 1982
Siste eierskifte6 mai 2019
Sist EU-godkjent-
VraketNei
Avregistrert4 november 2019

Generelt

MerkeYAMAHA
ModellbetegnelseENDURO 50
Typebetegnelse2M7
Kjøretøygruppe601 MOPED
GruppedefinisjonMoped
OppbyggetNei
Makshastighet45
Sitteplasser1
Understellsnummer2M7201383

Kilometerstand-historikk

Intet registrert for dette kjøretøyet. Kilometerstand avleses ved EU-kontroller samt ved eventuell bruktimport. Nye biler er fritatt for EU-kontroll de tre første årene.

Mål og vekt

Bredde810 cm
Egenvekt80 kg
Tillatt totalvekt255 kg
Maks nyttelast100kg

Egenvekt og nyttelast er veiledende og avhengig av kjøretøyets utstyrsnivå.