Tung motorsykkel, to, tre eller firehjuls

UJ9998Harley-davidson Flhrsei 1550

Se lignende registreringsnumre
Blåfarget tung motorsykkel, to, tre eller firehjuls førstegangsregistrert i utlandet i 2002 og bruktimportert til Norge i 2010. Skiftet eier sist 19 mai 2010. 2 april 2020 (oppdater nå)

Hvem eier motorsykkelen?


for å finne eier av motorsykkelen

Eller send SMS «REGNR UJ9998» til 2380

Du vil innen to minutter motta informasjon om hvem som eier eller leaser motorsykkelen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet, sammen med kontaktinformasjon dersom dette er tilgjengelig. Tjenesten koster kr. 49 og dette belastes ditt mobilabonnement i øyeblikket svaret mottas. Bruker vi mer enn to minutter så får du svaret kostnadsfritt.

Økonomiske heftelser

Pr. 28 mars 2020 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser på registreringsnummer UJ9998. Brønnøysundregistrene.

EU-kontroll

Informasjon om og dato for EU-kontroll ble ikke funnet.

Etterlysning

Ikke etterlyst pr. 26 mai 2020

Motor/kraftoverføring

Slagvolum1545 cm3
Motorytelse52 kW

Hjuldrift og aksler

Aksler med drift1 av 2

Status

Førstegangsregistrert1 januar 2002
Bruktimportert12 januar 2010
Siste eierskifte19 mai 2010
Sist EU-godkjent-
VraketNei
AvregistrertNei

Generelt

MerkeHARLEY-DAVIDSON
ModellbetegnelseFLHRSEI 1550
TypebetegnelseFLHRSEI
Kjøretøygruppe620 TUNG MOTORSYKKEL
GruppedefinisjonTung motorsykkel, herunder mellomtung motorsykkel, og 3 og 4 hjuls motorsykkel
Sitteplasser2
Understellsnummer1HD1PDC142Y953924

Kilometerstand-historikk

Se kilometerhistorikk

Standard dekk og felg

Standard dekkdimensjon foranMT90B16-72H
Standard dekkdimensjon bakMT90B16-74H
Standard felg foran16X3,00
Standard felg bak16X3,00

Minimumsverdier for valg av dekk og felg

Hastighetsindeks foranH
Hastighetsindeks bak
Lasteindeks foran57 (230 kg)
Lasteindeks bak74 (375 kg)
Innpress foran0
Innpress bak0

Mål og vekt

Lengde238 cm
Bredde88 cm
Egenvekt345 kg
Tillatt totalvekt571 kg
Maks vogntogvekt0 kg
Maks taklast0 kg

Egenvekt og nyttelast er veiledende og avhengig av kjøretøyets utstyrsnivå.