Det personlige kjennemerket GOLF74 brukes på VD66993.

Sist oppdatert 26 september 2019. Det personlige skiltet kan flyttes til eierens eventuelle andre kjøretøy. Oppdater nå
Personbil

VD66993Volkswagen Golf Ls

Se lignende registreringsnumre
Rødfarget bensindrevet personbil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1974. Skiftet eier sist 20 juli 2018. 12 mai 2020 (oppdater nå)

Hvem eier bilen?


for å finne eier av bilen

Eller send SMS «REGNR VD66993» til 2380

Du vil innen to minutter motta informasjon om hvem som eier eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet, sammen med kontaktinformasjon dersom dette er tilgjengelig. Tjenesten koster kr. 49 og dette belastes ditt mobilabonnement i øyeblikket svaret mottas. Bruker vi mer enn to minutter så får du svaret kostnadsfritt.

Økonomiske heftelser

Pr. 21 mars 2020 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser på registreringsnummer VD66993. Brønnøysundregistrene.

Personlig kjennemerke

Det personlige kjennemerket GOLF74 er, eller har vært, knyttet til bilen.

Personlig kjennemerke

Det personlige kjennemerket GOLF 74 er, eller har vært, knyttet til bilen.

EU-kontroll

Ble sist godkjent 20 februar 2020. Neste frist er 20 februar 2025.

Etterlysning

Ikke etterlyst pr. 26 mai 2020

Motor/kraftoverføring

DrivstoffBensin
Slagvolum1471 cm3

Hjuldrift og aksler

Aksler med drift0 av 2

Status

Førstegangsregistrert2 september 1974
Siste eierskifte20 juli 2018
Sist EU-godkjent20 februar 2020
Neste EU-kontroll20 februar 2025
VraketNei
AvregistrertNei

Generelt

MerkeVOLKSWAGEN
ModellbetegnelseGOLF LS
Typebetegnelse17
Kjøretøygruppe101 Personbil
GruppedefinisjonPersonbil, unntatt ambulanse
OppbyggetNei
Sitteplasser5
Understellsnummer1753019438

Kilometerstand-historikk

Se kilometerhistorikk

Mål og vekt

Lengde3710 cm
Bredde1610 cm
Egenvekt810 kg
Tillatt totalvekt1210 kg
Maks nyttelast325kg
Maksvekt tilhenger m/brems730 kg
Maksvekt tilhenger u/brems400 kg
Maksvekt på tilhengerkobling75 kg
Maks vogntogvekt1940 kg

Egenvekt og nyttelast er veiledende og avhengig av kjøretøyets utstyrsnivå.