Det personlige kjennemerket M850CSI brukes på VF47625.

Sist oppdatert 21 mai 2019. Det personlige skiltet kan flyttes til eierens eventuelle andre kjøretøy. Oppdater nå
Personbil

VF47625Bmw 850 Csi

Se lignende registreringsnumre
Rødfarget personbil førstegangsregistrert i utlandet i 1993 og bruktimportert til Norge i 2002. Skiftet eier sist 6 august 2002. 2 april 2020 (oppdater nå)

Hvem eier bilen?


for å finne eier av bilen

Eller send SMS «REGNR VF47625» til 2380

Du vil innen to minutter motta informasjon om hvem som eier eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet, sammen med kontaktinformasjon dersom dette er tilgjengelig. Tjenesten koster kr. 49 og dette belastes ditt mobilabonnement i øyeblikket svaret mottas. Bruker vi mer enn to minutter så får du svaret kostnadsfritt.

Økonomiske heftelser

Vis heftelser

Personlig kjennemerke

Det personlige kjennemerket M850CSI er, eller har vært, knyttet til bilen.

EU-kontroll

Ble sist godkjent 15 mai 2019. Neste frist er 31 mai 2021.

Etterlysning

Ikke etterlyst pr. 25 mai 2020

Motor/kraftoverføring

Slagvolum5576 cm3
Motorytelse280 kW

Hjuldrift og aksler

Aksler med drift1 av 2

Status

Førstegangsregistrert29 januar 1993
Bruktimportert26 april 2002
Siste eierskifte6 august 2002
Sist EU-godkjent15 mai 2019
Neste EU-kontroll31 mai 2021
VraketNei
AvregistrertNei

Generelt

MerkeBMW
Modellbetegnelse850 CSI
TypebetegnelseM8/E
Kjøretøygruppe101 Personbil
GruppedefinisjonPersonbil, unntatt ambulanse
Sitteplasser4
UnderstellsnummerWBSEG91070CC00226

Kilometerstand-historikk

Se kilometerhistorikk

Standard dekk og felg

Standard dekkdimensjon foran235/45 R17
Standard dekkdimensjon bak265/40 R17
Standard felg foran
Standard felg bak

Minimumsverdier for valg av dekk og felg

Hastighetsindeks foranZ
Hastighetsindeks bak
Lasteindeks foran90 (600 kg)
Lasteindeks bak90 (600 kg)
Innpress foran0
Innpress bak0

Mål og vekt

Lengde478 cm
Bredde186 cm
Egenvekt1865 kg
Tillatt totalvekt2300 kg
Maks vogntogvekt0 kg
Maks taklast0 kg

Egenvekt og nyttelast er veiledende og avhengig av kjøretøyets utstyrsnivå.